شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار سه شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۲:۵۳:۳۲

مهرداد بائوج لاهوتی:
نگران وضعیت سازمان بنادر و دریانوردی هستیم

باشگاه خبری فراساحل: عضو کمیسیون عمران مجلس با تأکید بر نگرانی‌ها در مورد وضعیت سازمان بنادر و دریانوردی، گفت: مدیریت در عرصه بنادر و دریانوردی به گونه‌ای است که همه فعالان بخش خصوصی یکی پس از دیگری در حال ترک این حوزه هستند و این نکته‌ای است که وزیر راه و شهرسازی نیز از آن مطلع است. مهرداد بائوج لاهوتی با انتقاد از عملکرد سازمان بنادر و دریانوردی، تصریح کرد: ضعف بدنه در سازمان بنادر و دریانوردی باعث شده که ضرر و زیان‌های جدی در این سازمان اتفاق بیفتد. وی ادامه داد: یکی از مصادیق ضرر و زیان‌هایی که هم اکنون در حال وارد شدن به سازمان بنادر و دریانوردی است، کند شدن روند پروژه‌ها است و این کندی روند در حالی روی داده که سازمان بنادر دارای منابع داخلی است و با منابع داخلی خود می‌تواند پروژه‌ها را به اتمام برساند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در حال حاضر شاید میلیاردها تومان پول در حساب سازمان بنادر وجود دارد اما با این وجود پروژه‌ها متوقف است. بائوج لاهوتی ادامه داد: توقف پروژه‌ها و استفاده نکردن از سرمایه موجود باعث شده هم از ارزش اعتبارات این سازمان کاسته شود و هم اینکه برآورد ریالی پروژه‌ها دچار مشکل شود. این نماینده مردم در مجلس نهم تأکید کرد: وقتی که ضعف در بدنه وجود داشته باشد مسایل و اتفاقات دیگری را نیز رقم می‌زند که تنها به یک مورد آن اشاره شد.


وی با تأکید بر اینکه ما نگران وضعیت سازمان بنادر و دریانوردی هستیم، افزود: هم اکنون بخش عظیمی از مبادلات ما از طریق حمل و نقل زمینی انجام می‌شود و این در حالی است که ما در کشورمان استعداد بهره‌گیری از دریا را به نحو مطلوبی داریم و باید مانند همه دنیا از این ظرفیت استفاده لازم ببریم. بائوج لاهوتی تصریح کرد: با این روش‌ها و این مدیریت جز ضرر و کندی نتیجه‌ای حاصل نخواهد شد چرا که به عنوان مثال در زمینه توسعه حمل و نقل ریلی ما بحث کمبود اعتبارات را داریم اما در عرصه بهره‌گیری از ظرفیت دریایی و بنادر ما با چنین مشکلی روبرو نیستیم. این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: هم اکنون مدیریت در عرصه بنادر و دریانوردی به گونه‌ای است که همه فعالان بخش خصوصی یکی پس از دیگری در حال رفتن از این حوزه هستند و این نکته ای است که خود وزیر راه و شهرسازی نیز از آن مطلع است.



  کد خبر : 818
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :